24 Şubat 2008 Pazar

Türk Bloggerlar Nerde?

Türk blogger camiası inanılmaz bir hızla gelişiyor. Bu hız facebook a yetişemezsede beni tatmin edebilecek bir hıza ulaştı. Özellikle her geçen gün blog yazarlarının yaş ortalamasının düşmesi çok daha hoş. Ama ne yazık ki içerikte hala çok eksiğimiz var. Blog artık günümüzde yeni basın olduğuna göre içerik olarak genel Türk blog alemi bir magazin dergisini andırıyor bana. Tabiki yemek, günce içeriğindeki bloglarda gerekli hatta en çok takip ettiklerim onlar ama hala eksik olan birçok blog var. Mesela hala kimliğini gizleyerek çalıştığı kurumdaki çarpıklık veya yolsuzlukları anlatan bir blog görmedim. Veya bloggerların birlikte bir sosyal konuya eğilip beraber hareket ettiklerinide görmüşlüğüm yok. Bunu yapacak olanda ben değilim sanırım. Blogger camiasınında büyükleri var ki onlar kendilerini biliyorlar, beni okuduklarınıda biliyorum. Bence artık birlikte hareket edip bazı sosyal konulara değinme zamanımız geldi. Tabiki birçok konuda ortak fikirde olmayacağız, zaten blogunda güzel olan tarafı bu. Herkesin farklı görüşlerini dile getirmesi. Ama bazı konular varki o konularda büyük çoğunlukla aynı fikirde oluyor, işte o konularda bizde birlikte hareket edebiliriz. Evet ben topu gerekli yerlere attım, bakalım neler olacak. Üstme düşeni yapmaya hazırım. Her zaman...

5 yorum:

  1. Merhaba..
    tesadüfen ulaştığım sitende ilk okuduğum yazı bu oldu.. blogumda oğlumu ve dünyaya gelişini sonrasında yaşadıklarımızı anlatsam da genel fikirlerim hakkında da yazıyorum.. dediğin konuda kimliğim apaçık bir yazı yazdım: çalıştığım kurum hakkında ve isim vererek yöneticim hakkında.. sonuç: çalıştığım- eski çalıştığım diyelim- sabancı üniversitesinde sitem filtre yedi.. mail bile atamıyor arkadaşlarım bana.. üstelik isimini verdiğim kişi tarafından eşime telefon edilerek tehdit bile aldım :)))
    sanırım bir daha iş ararsam sabancının birçok şirketi bana kapısnı kapatacaktır :)) dedim ya yazdım işte.. :)
    neyse haklısın özellikle yemek bloglarından başkalarını da görmek istiyor insan değil mi ..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. öncelikle sizi cesaretinizden dolayı tebrik etmek istiyorum. iyiler sustuğu sürece kötüler her zaman kazanır. keşke kimliğinizi belli etmeden yayınlasaydınız yazınızı veya başka bir blog arkadaşınıza bir arkadaşımın başına böyle birşey gelmiş diyerek yazdırsaydınız. inşallah yaşadığınız bu olaydan ötürü cesaretiniz kırılmamıştır ve gördüğünüz tüm yanlışlıkların bundan sonrada üstüne gidebilirisiniz. en azından benim nacizane desteğimi sizinle. Bloggerlar olarak bir şekilde birleşebilirsek bence bundan sonra bu tip şirketler bizden korksun...

    YanıtlaSil
  3. @ayca
    ayrıca söylemeyi unuttum, kız arkadaşım blogunuzun sıkı bir takipcisi:D bende vakit buldukça okumaya çalışıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Benim anarşist ruhumun cesaretini kim kırabilir :P .. şaka bir yana kimliğimi saklama gereği hiç duymadım çünkü haklı olduğum bir konu ve hakkımı sonuna kadar kaybedeceğim şeyler bile olsa savunmak gibi bir tutkum var..
    kız arkadaşına selam :)

    YanıtlaSil
  5. Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
    ekliycegim.

    YanıtlaSil