29 Kasım 2008 Cumartesi

Bugün Çok Güzel Bir Gün

Uzun zamandır heyecanlı bekleyiş son buldu, bu kriz dönemini atlatacak büyüklükte bir iş aldık ve içim çok rahatladı. Umman'da geçirdiğim günleri bile yazmadım tam haber gelene kadar. Nedense o taraflara gitmek hep istiyordum, hemde en güzeline gidiyorum. Biraz zor olacak aslında Rusya-Umman arasında mekik dokumak, hatta sıcak-soğuk-sıcak-soğuk çatlayabilirim ama yinede güzel bir macera benim için. Rusya'da bitirdiğimiz işlerden çok güzel tepkiler aldık, tüm çalışmalarıma değdi. Devam eden işlerde sorunsuz devam etmekte, bu yeni işle birlikte içim tamamen rahatladı. İşi almak ve ön sözleşmeyi imzalamak için Umman'a yaptığımız küçük gezide çok yer gezdim çok şey gördüm ve Umman'ı çok sevdim. Dğer Arap ülkelerine hiç benzemiyor Umman. Daha medeni bir halkı var, Rusya'da ki Türkmen, Özbek, Kazak problemi burda Hintli problemi olarak karşımıza çıkıyor. Heryerde hintliler çalışıyor. Çok temiz ve cana yakın insanlar. Türkleri de çok seviyorlar. Osmanlı İmparatorluğu egemenliğine girmemiş iki Arap ülkesinden biri olmasından kaynaklanıyor herhalde. Kaldığımız otel harikaydı, Kendimi Arap şeyhi gibi hissettim. Mimari olarakta Arap mimarisine çok sadık kalmışlar, Four Reasons bunu hep yapıyor. O kadar kısa kaldık ki çöl bile göremedik, hep başkentteydik ve deniz kenarındaydık. Kıyıya vuran balon balıklarını gördüğümde çok şaşırdım, çok güzeller. Çok yakında bizimde yardımımızla(! ne kadar önemsiyorum yapacaklarımızı) Dubai'yi geçer Umman. Daha çok Umman yazısı yazacağım şimdilik bu kadar, bugün çok güzel bir gün.
Not: Son fotodaki kurabiyeyi Ayse's World'de gördüm denedim ve çok güzel oldu. O'da tarifini CafeFernando'dan almış.

3 yorum:

  1. benimkilerden daha güzel görünüyorlar! boylarını ayarlamayı başardığın için tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel kurabiyeler yapmışsın canımcım, Umman, Rusya derken Türkiye'ye ne zaman vakit ayırcaksın yorma kendini bu kadar:D şaka şaka tebrikler canım...

    YanıtlaSil
  3. @ayse
    senin postunda yazdığın küçük parçalar halinde olsun tavsiyesi sayesinde oldu, teşekkürler:))

    @burcu
    burcucum kardeşine sor bakalım bulşumak isteyen nasıl buluşabiliyo:D

    YanıtlaSil