6 Şubat 2008 Çarşamba

Nasıl Büyük Gazete Olunur?

Daha önce who should live again sitesi birçok yerde deşifre edilmiş sitenin aslında bir Türke ait olduğu ortaya çıkmıştı(1, 2). Zaten deşifre olduğu için Atatürk sevgimizi paraya çevirmeye çalışan insanları şimdi konu bile etmiyorum. Asıl konumuz; bunu araştırmadan etmeden haber yapan Türkiye'nin iki büyük gazetesi Vatan ve Milliyet. Haberi yayınlayan gazetelerimize göre who should live again sitesi Amerika merkezli bir site. Zaten bugün itibariyle deşifre olan siteyi site sahibi türkçe hale getirmiş. Ben bunu haber yapan gazetelerimize birkaç öneride bulunmak istiyorum. Haberi yapmadan keşke sitenin whois bilgilerine ulaşsalardı. Yada siteye girip bir kere baksalardı.
"GOD IS WATCHING THIS VOTE...
All the people in the world vote their favourite to make him/her live again. Just keep your candidate in the first three when the voting ends. The only way to achieve is to have others vote for your candidate."
Baksalar bu metni görürlerdi. Zaten Amerikalılarda ingilizceyi böyle konuşuyorlar:)

Yada sitenin kaynak kodlarına baksalardı background="images/cubuk.png", span class="yazi", background="images/baslik1.png" gibi kodlarıda görebilirlerdi. Ve bu anlamsız haberleri yapmayıp Atatürk sevgimizi sömürmeye çalışan bu insanların ekmeğine yağ sürmezlerdi.

1 yorum:

  1. bence yanlis bi durum degil bu. haliyle bu sitenin sahipleri amerikalilar ya da baska milletten birileri de olabilirdi, ne farkeder..o sitede ben de oy vermistim ve hatirladigim kadariyla sitede reklam da yoktu.yani ortada bahsettiginiz gibi bi somuru soz konusu degil.
    tek yanlis olan sey anketin dogal gidisatini bozup, "abi gir oy ver" türünden tesvikler yapilmasi.
    aslinda bu da bizim birlik beraberlik duygumuzun gucunu gosteriyor ve bu hic de kotu birsey degil.

    aramizda cok fazla asagilik kompleksi olanlar var gibi geliyor.

    ha gazetelere birsey demiyorum.tek kelimeyle rezil olmuslar =)

    YanıtlaSil