8 Şubat 2008 Cuma

Back To The Future 4!!!

Hayır konumuz Back To The Future'ın 4. bölümünün çekileceği değil. Çekilmesinde zaten M. J. Fox olmadan hayal edemiyorum filmi. Neyse konumuza gelelim. 3 ay içinde CERN'de yapılacak evrenin nasıl var olduğunun küçük bir benzeri niteliğinde ki Atlas deneyi için dünyaca ünlü iki rus bilimadamı Irinia Arefava ve Igor Volovich'ın söyledikleri: Bu deney sırasında ortaya çıkan yüksek enerji, zamanda bir kırılma yaratacak. Atom düzeyinde bile olsa bir zaman tüneli oluşacak. Hatta bu iddiayı dünyanın en prestijli bilim dergilerinden biri olan New Scientist dergisi bile kapak yapmış. Yani böyle birşeyin olabilmesi 3 ay içinde çok olağan görülüyor. Şöyle bir düşününce zamanda yolculuk gerçekleşse sizin gitmek istediğiniz 2 zaman dilimi ne olurdu? Bakalım ilk denememde bir mim dalgası yaratabilecekmiyim:) Mimlenenler Tanrıçamız Artemis, klamorine, Sinepena'dan Trapezunda, findukzade, dikkat acemi blogcu.

Yazıyı neredeyse soruyu kendim yanıtlamadna bitirecektim:) İşte zamanda yolculuk yapsam gitmek isteyeceğim 2 zaman dilimi.

1- 1453 e gidip İstanbul'un fethini canlı canlı izlemek
2- Anne ve babamın gençlik yıllarına gidip onları genç olarak görmek

2 yorum:

  1. Bu güzel mim konusunu bulduğun için seni tebrik; bana sorduğun için teşekkür ediyor ve hemen yanıtlarımı sunuyorum:

    Mim: Back To The Future

    YanıtlaSil
  2. Böyle güzel bir soru ve bir sürü güzel cevap okumak bile zevk veriyor:) Bende bir cevap yazıcam kendi sayfamda wolkanca mimi sayesinde :)

    YanıtlaSil