15 Mart 2009 Pazar

KITCHENETTE Cafe & Brasserie, İstanbul





Birçok tasarım dergisinde rastladığım bir kafe Kitchenette İstanbul. Sonunda kendisini görmeyi de başarmış olarak tanıtayım dedim. Örnekleri Türkiye'de gerçekten az, her ayrıntısı güzel. Her ayrıntısı düşünülmüş. Adresler ve telefon numaraları aşağıda, bir uğrayın derim karnınız doymazsa gözünüz doyar. Açıkcası benim karnımda gayet güzel doymuştu.
KITCHENETTE Paladium
Palladium Alisveris Merkezi, Barbaros Mah, Halk Cad, No.6, BB109-110, Tel: 02166631415
KiTCHENETTE Capitol
Capitol Alisveris ve Yasam Merkezi Mahis Iz Cad, Kat.2 No.80-80 Tel: 02166514144
KITCHENETTE Bebek
Cevdetpasa cd. Ipek sk, No.1 Bebek Tel: 0212287 11 61
KITCHENETTE Takasim
Gumussuyu Mahallesi Taki Zafer Caddesi No.3 Taksim Tel: 02122966862

1 yorum:

  1. ben capitöl kıtchenette müşterisiydim ancak artık gitmiyorum çünkü oradaki müdür sıfatlı kişiler müşterilere patron muamelesi yapıyor oranın sahibiymiş gibi davranıyorlar bayanlarA ayrı erkek müşteriye ayrı davranıyorlar kinayeli bakışlar rahATsız ediyor kanyondaki sıcaklık yok ben haftada 1000 tl bırakıyordum artık bırakmıyorum bunu kredi kartından ispat ederim benim gibi düşüneneler çok capitölden memnun deiliz bilginize

    YanıtlaSil