4 Şubat 2008 Pazartesi

All You Need is Mim:)

Ben bu mimlenme olayından sanırım hiç bıkmayacağım. Sevgili Tanrıçamız Artemis beni yine mimlemiş (çokda iyi etmiş, oda olmasa bu blog camiasında kimse mimlemeyecek:( ) İyiki varsın Tanrıça Artemis diyerek yazıma devam edeyim. Mim'in konusu şudur efendim: Olmasını İstediğim Mantıklı/Mantıksız Şeyler ve Bir Daha Dünyaya Gelsem.

Öncelikle olmasını istediklerimi sıralayayım:
1- Gözümü kapatıp parmağımla haritada herhangi bir noktayı işaretleyip, 2 seneliğine orada yaşamaya başlamak istiyorum.
2-Kendi adıma bir TV programı hazırlamak ve sunmak istiyorum.
3- How I Met Your Mother/ Scrubs/ Two Guys and a Girl/ Two and a half Man dizilerinde konuk oyuncu olarak oynamak istiyorum.
4- En az 8 dil bileyim istiyorum

Çok düşündüm bu kadar şey istiyormuşum ona kanaat getirdim, ne kadar mütevazi bir insanım bir kez daha kendime kanıtlamış oldum:)

Gel gelelim bir daha dünyaya gelsem sorusuna, Annemi ve Babamı bu kadar üzmemiş olmak isterdim:(

Klamorine ve cansulogy sizde mimlendiniz...

2 yorum: