27 Ocak 2009 Salı

Sana

Dj'lk çalışmalarımdan daha öncede söz etmiştim. Geçen akşam ilk çalışmalarımı bir gözden geçirdim. Hem ne kadar ilerlediğimi hemde ne kadar geriye gittiğimi gördüm. İlk başladığım tarihten sonra birçok eğitim alıp farklı bakış açıları edindim. Bu ilerleme katettiğim kısım. Ama ne var ki ilk zamanlar haftada 2 mix çıkarırken şimdi 2 ayda bir tane çıkarmaya vakit bulamıyorum. Bide çalışmalarımı gerçekleştirdiğim alet edevat(pc, modüller, turntable, anfi vs.) öyle benimle sürekli gezebilecek küçüklükte olmaması da bunda büyük bir etken.

sadsong.MP3 - dj omer
Şimdi düşünüyorumda tüm herşeyi bırakıp sadece müzikle uğraşarak hayatımı geçirebilirim. Yei mixler yaparken sanki kendime vakit harcıyormuşum gibi geliyor.Ama tabi bunun olabilmesi için bana şuan yaptığım işten daha fazla para kazandırması gerekiyor ki, bu da biraz zor gibi görünüyor.

omer3.MP3 - dj omer
Red Bll Music Academy de katıldığım workshoplarda bir gün Peter Hook(ki kendisi Jay Z ve Kanye West gibi sanatçıların yapımcısıdır) var sende birşeyler, müziğini beğeniyorum, özellikle deneysel çalışmalarını demişti. Aradan yıllar geçti, peki ne oldu? Pekde birşey yokmuş peterciğim.

omer4.MP3 - dj omer
Bu yolda ilerlerken nerelerden geçmedim ki, Amsterdam, Barcelona, Moskova. Ki Barcelona'nın başka bir yeri vardır benim yaptığım müzik için. Barselona. Burası ‘füzyon’ ve ‘avant-garde’ deyimlerinin sadece kelimelerde değil küçük orkestra parçalarından, sokak köşelerindeki sanat enstalâsyonlarına kadar her şeye uygulandığı bir yerdir. Tanınmış ve güzel müzeler Raval diye bilinen bölgeye dramatik, yontulmuş halka açık alanlar sunarken, canlı grafiti çizgileri ve yeni çıkan plakları da küçük arka sokaklarda keşfedebilirsin. Şehrin dünya çapındaki kulüpleri, deneysel electronica(ki işte bu benim), techno, indie rock ve rap sahnelerini görürken birbirlerinin sınırlarını geçme konusunda da hiçbir sorun yaşamazlar. Barselona, diğer ülkelerin vatandaşlarının kendi becerilerini göstermeye geldiği yaratıcı bir kabedir resmen. Vicky Christina Barcelona'yı izleyenler birazda olsa anlayacaktır ne demek istediğimi.

omer2.MP3 - dj omer
Bir partide dj lik yapmak sandığınız kadar kolay değil aslında. Yaptığım her mix i sadece kendim dinleyip mutlu olayım diye yapmıyorum, başka insanların dinleyip beğenmeleri çok hoşuma gidiyor tabiki. Bu nedenle partilerde dj lik yapmam çok önemli. Avrupa'da daha kolay oluyor tabi bu, Türkiye'de katıldığım sınırlı sayıdaki partide insanların kendi mixlerimi çalarken gözlerime bakıp commercial müzik beklemerinden nefret ediyorum. Ne zaman demet akalına geçeceksin diye bakıyorlar resmen.

newsummer.MP3 - dj omer
İlk başladığım zamanlarla ilgili birde şuna dikkat ettim, hep deneysel çalışıyormuşum. Şimdi yaptıklarım ise daha çok dance, trance ve house müzik. Bide chilloutlar var ki şimdi bu kadar güzellerini yapamıyorum gerçekten.

dance.MP3 - dj omer
Bu postta yayınladığım mixlerim tamamen ilk çalışmalarımdan oluşuyor. Daha yenilerini ve en son yaptığım mixleri yakın bir zamanda yine blogumdan yayınlayacağım. Vaktini ayırıp dinlediysen olumlu yada olumsuz bir yorum yaparsan çok sevinirim. Şunuda unutma daha çok toy dönemlerimden bu mixler, çok yollar katettim bunlardan sonra.

mysterious.MP3 - dj omer
Not: Mixlerin hepsi enjoy adlı demo albümümdendir. Kayıtlar tamamen kendi homestudiomda hatta roomstudiomda gerçekleşmiştir.

alien.MP3 - dj omer

3 yorum:

  1. canımcım gerçekten çok cool şarkılar hepside am sadsong benim daha da bi hoşuma gitti. Gerçekten tebrik ediyorum, eminim bu konuda iyi bir yere geleceksin. Daha teknik yorum yapmak isterdim ama ne yazıkki senin kadar müzik bilgim yok:))

    YanıtlaSil
  2. omer4, newsummer favorilerimden.
    bi de alien'i tamamlasan ya. yarıda kalmış. güzel bence o.
    bi de haddim değil belki ama başında dj felan diye başlayan imzaya başka bir yorum mu katsan acaba?

    YanıtlaSil
  3. @nautilus
    thnx a lot a lot:)) bu mixler taa 8-9 sene önce yaptıklarım yeni yaptıklarımda dj ömer diye bi ekoda yok arkada, yenileri bi türlü koyamadım vakit bulupda tabi değişim bariz belli:))

    YanıtlaSil