28 Temmuz 2009 Salı

Kırmızıda Dur Yeşilde Geç

Güzel yurdumun bazı öküz insanları hala kırmızı ışıkta durulacağını öğrenemediğinden ben hayatımın ilk kazasını yapmış bulunmaktayım. Öyle büyük bir kaza değil sadece arka stop lambalarında kırık var ama olsun yinede insanın canı sıkılıyor. Kırmızı ışıkta durduğumda arkadan gelen arabanın yavaşlayamayacağını (ey türkçe sen nasıl bir dilsin böyle bir kelimeyi bile kurdurdun ya bana) anladım ve gazı kökledim ama ne çare, kaçınılmaz o an yaşandı. Güneş altında yarım saat polis bekle ki kaza tutanağı tutsun, ki bu bana çarpan adamın fikriydi, kendin tutunca sorun oluyormuş. Sana ne be adam yüzde yüz kusurlusun zaten sorun yaşayacaksam ben yaşayacağım beni neden güneş altında yarım saat bekletiyorsun. Tabiki içimden söyledim bunları, paşa paşa bekledim.

8 yorum:

  1. Daha önce Trabzon'da kaza geçirdiğini biliyorum, yoksa bunu Ömer'in değil de Topsy'nin kazası olarak mı okumalıydım??? Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. hah haaa süper çok dikkatlisin, onu saymadım çünkü onu tek başıma yapmıştım kimse kimseye çarpmamıştı. o zaman düzeltiyorum, iki farklı tarafın karıştığı ilk kazam bu.

    YanıtlaSil
  3. Dikkat değil benimkisi yani yazıların da varsa bile bilmiyorum, ben senden duymuştum ;)

    YanıtlaSil
  4. Ben ilk iki yorumun sahibi Defne, son saçmasalak 2 yorumu görünce adımı eklemeyi unuttuğumu fark ettim ;)

    YanıtlaSil
  5. Tamam şimdi hatırladım ama ben defne deilde Itır oalrak hatırladım adını.

    YanıtlaSil