3 Şubat 2008 Pazar

Beni Mutlu Etmesi Gereken Şeyler

Bazı şarkılar diğerlerinden daha farklı oluyor. Onlar biraz daha beni anlatıyor. İşte onlardan biri ve sözleri. The Submarines' den geliyor: Brighter Discontent


"Başımın üzerine lekelenmiş yeni bir çatı aldım
Bütün boş kutuları fırlatıp
Bugün yüzlerce kez
Yeniden düzenledim heryeri
Ama eşyaların sırası
Eksik olanı gizleyemedi
Bunların hepsi beni mutlu edebilir
Tekrar evde olmak beni mutlu edebilir
Bunların hepsi beni mutlu edebilir
Tekrar yalnız olmak beni mutlu edebilir
Kendime bir şişe kırmızı şarap aldım
Yapacak başka birşeyin olmadığı bir gece aldım
Gerçekten ne istediğimi bilebilirdim
Amaidaha parlak bir huzursuzluk
Bulmayı umut ettiğimin en iyisi mi?
Siyah büyük bir televizyon seti aldım
Artık ne istersem izleyebilirim
Ama burada
Duvardaki resimlere bakıyorum
Neredesin
Sen hala hepsinin içinde takılıp kalmışsın
Bunların hepsi beni mutlu edebilir
Tekrar evde olmak beni mutlu edebilir
Bunların hepsi beni mutlu edebilir
Tekrar yalnız olmak beni mutlu edebilir
Ama aşk,
Barındırdıkları hatıralarda bir anlam olmasına rağmen
Beni saran bu eşyalar değil
Boş bir evdeki kırık kalp,
Bugüne kadar duyduğum en yüksek ses.
Bir masa aldım,
Senden gelmiş gibi yapacağım
Bir not yazacağım kendime
Stationary otelinde
Ilk defa tanıştığımız zamandan
Yazabildiğim yere kadar, çünkü hala vazgeçmiyorum.
Bunların hepsi beni mutlu edebilir
Tekrar evde olmak beni mutlu edebilir
Bunların hepsi beni mutlu edebilir
Tekrar yalnız olmak beni mutlu edebilir
Ama aşk,
Barındırdıkları hatıralarda bir anlam olmasına rağmen
Seni sarmalayan bu eşyalar değil
Boş bir evdeki kırık kalp
Daha önce duymadığım en yüksek ses.
Gitmiş olanı bulmak için etrafıma bu kadar çok bakmazsam,
Daha iyi olacağım.
Keşke zaman geçerkenburada, odamda biraz daha beklebilsem…"

2 yorum: