25 Mart 2007 Pazar

Trabzon'da Maç İzlemek...

Trabzonla ilgili herkes komik birkaç olay duymuştur. Emin olun o duyduğunuz olaylardan çoğu doğru. Bende Trabzon'da yaşadığım yıllar boyunca bu olaylardan bazılarına şahit oldum. Ama bu akşam şahit olduğum kadarına daha önce hiç rastlamamıştım.

Trabzonspor'un ve Türkiye Milli Takımının maçlarının olduğu günlerde gol sonralarında silah sesleri duymaya alışkındık zaten ama maçtan sonra tekrarı yayınlanırken her gol atıldığında silah seslerinin yine gelmesi gerçekten şaşılası birşeydi. Bu güzide ilimizin insanları zaten çok heyecanlı yapıdalar bunu biliyoruz ama bu kadarını ben bile beklemiyordum. Bir maçın tekrarında her golde o silaha sarılmak gerçekten takdir gerektirecek bir heyecan.

Ayrıca millilerimizin başarısını da kutlamak istiyorum. Aynı başarıyı Norveç karşısında da bekliyoruz.

1 yorum:

  1. Maçı stadyumda izlemiş olup hevesini alamayan,tekrarında bu egosunu tatmin etmek isteyen hemşehrilerim olabilir:))

    YanıtlaSil