23 Mart 2007 Cuma

Nostradamus:Futbolu Bilmesi Bile Başarı...

2006'nın haziran ayında hürriyet gazetesinde bir yazı görmüştüm, o zamanlar blog yazarı olmadığım için yazamamıştım, dün aklıma geldi içimde kalmasın diye yazayım dedim.

Hurriyet "Nostradamus'a gore dunya kupasi Ispanya'nin olacak" baslikli bir haber yapmis. Oncelikle Nostradamus'a tebriklerimi iletmek istiyorum. Adam kupayi Suudi Arabistan kazanacak dese bile bence yaptigi tahmin buyuk basaridir cunku 500 yil onceden futbol diye bir oyunun icat edilecegini, dunya capinda oynanacagini ve 2006 yilinda da dunya kupasi olacagini bilmek her babayigidin harci degildir.

Simdi haberin detaylarina bakalim. Nostradamus Ispanya'nin dunya kupasini kazanacagini soyle ifade etmis: "2006'nın 6. ayı sona erdiğinde İspanya Kralı, ordusuyla Alpler'i geçecek. Belcebu'nun lejyonerleri Avrupa'nın merkezindeki meydan savaşında pusu kuracaklar. Hezimet ve dağılma kötü yüreklilerin üzerine düşecek. Ve Aziz Grial, kazanan Kral ile İspanya'ya dönecek"

Allahallah, bu ifade bana sanki Ispanya ordulariyla Avrupayi isgal edecek, tas ustunde tas, bas ustunde bas koymayacak gibi geliyor ama Turkcem zayif herhalde!!!! O zaman hem şaşırmış hem gülmüştüm. Tabi kupayı İspanyolların alamadığını artık biliyoruz. Hatta çeyrek finale bile kalamadılar. Ülkemizin en güzide ve büyük gazetelerinin böyle haberleri nasıl sayfalarına taşıyabildiklerine şaşıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder