13 Haziran 2008 Cuma

SALEKHARD FOTOLARI...






7 yorum:

  1. @nautilus
    evet çok soğuktu ama şuan çok sıcak, yada ben alıştım artık. T-shirtle çıktım mesela bugün:)

    YanıtlaSil
  2. tisort muuuu.. ciddi misiinn.. aman buralara yazın gelme madem alışmışın oraların havasına. cinnet geçirirsin allah korusun.
    acaba ben de bir iki gün rusyaya mı gitsem. bizim laboratuvarın kış ortamına alışırım böylelikle. :))

    YanıtlaSil
  3. @nautilus
    efendim bekleriz misafirimiz olun...

    YanıtlaSil
  4. buralara göre ilginç mekanmış, şu yaz günlerinde orada olasım geldi:)

    YanıtlaSil
  5. topsy kretts arkadaşım selamlar. benim salekhard a bir iş için gelme durumum var. zorlukları nedir soğuk çok fazla etkileyici oluyor mu? msn adresimi verebilirim senin için sakıncası yoksa.

    YanıtlaSil
  6. salekhard kırasiva ya oçin lublu ya alper paka

    YanıtlaSil