13 Mayıs 2007 Pazar

Pazar Günleri Blog Yazarları Tatili mi?

Blog yazmaya başlamamla blog okuyup takip etmeye başlamam aynı tarihlere denk geliyor. Eylül 2006'dan beri hem blog yazarı hemde blog okuruyum, hemde sıkı bir okur. Birçok blogu takip ediyorum. Bu kadar zaman içinde blog yazarlığı ve bloglar üzerine de birçok yazı okudum, ama pazar günleri blog yazarlarına tatil olduğuna dair bir yazı görmedim. Nerden çıktı şimdi bu diyebilirsiniz ama garip bir şekilde ne zaman pazar günü rss okuyucuma baksam bomboş oluyor. Nedense kimse pazar günü yazı yazmıyor. Ben özellikle pazar günleri daha çok ve daha güzel yazı yazabiliyorum, ama nedenini hala anlayamadığım bir nedenden ötürü bloglar pazar günleri tatil oluyor. Birkaç fikrim var aslında; bence son zamanlarda yapılan cumhuriyet mitinglerine giden blog yazarları eve döndüklerinde yazı yazamayacak kadar yorgun oluyorlar. Diğer fikrim ise blog yazarlarının büyük çoğunluğu bloglarını artık bir iş gibi görmeye başlayıp pazar günlerini kendilerine ayırmaya çalışıyorlar. Ben blog yazmayı kendime ayırdığım bir zaman olarak görüyorum zaten, birçok yazarın da bunu böyle gördüğünü varsaydığımdan bu fikri yoksayabiliriz aslında.



Burdan tüm blog yazarlarına seslenmek istiyorum. Artık pazar günleri rss okuyucumu boş görmek istemiyorum. Lütfen pazar günleride yazı yazmaya devam edelim. Hatta devlet bu konuya el atsın ve pazar günleri bloglarına yazı ekleyen blog yazarlarına teşvik versin. Benim önerilerim şimdilik bu kadar sizlerden de öneriler bekliyorum.

6 yorum:

  1. @gulfi
    ben yazımı yazarken hala yazmamıştınız ama, blogunuzu takip ediyorum:D istinaslar kaideyi bozmaz hem:D

    YanıtlaSil
  2. Kendi adıma şunu söyleyebilirim ki; Pazar günleri biraz daha geç saatlerde olsa da, hemen hemen aksatmadan haftanın yedi günü de yazmaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  3. @goddess artemis
    sizide istisna kabul ediyorum, geçen hafta pazar benim doğum günümdü sizin yazınızı(http://goddess-artemis.blogspot.com/2007_05_06_archive.html) okumuştum keyifle.

    YanıtlaSil
  4. evet evet biliyorum ben hile yaptım: )
    ama olsun işte gün kapanmadan kondurdum bir yazı: ))

    YanıtlaSil
  5. Ancak size bahsettiğini anlamak gibi ses, bu konuda eğitimli millet bulmak zahmetli's! Teşekkürler

    YanıtlaSil