18 Mayıs 2007 Cuma

Google'da Aranan Kelimeler-2

Mert Ulaş'ta google arama sonuçları başlıklı yazıyı okuyup bende kendi arama sonuçlarımla ilgili bir yazı yazmıştım. Benim bloguma yönlenen aramalar pek ilginç olmadığından ilginç bir yazı çıkmamıştı tabiki. İlginç aramalar için biraz beklemem gerekiyormuş sanırım. Artık benim de ilginç bir yazı çıkaracak kadar yönlenmiş aranan kelimem var. Hadi hayırlı olsun. Şimdi gelelim aramalara, tabiki benim yorumlarımla yayınlıyorum:

bugün benim doğum günüm: hadi hayırlı olsun, ama bu beni neden ilgilendirsin yada google'da aratınca nasıl bir tatmine vardın bunu anlayamadım.

osimiyum türkiye nerede? : bu Osminyuma sorulmuş bir sorumu yoksa osminyum burada Türkiye nerede gibi bir slogan mı pek anlayamadım.

sırbistanı haritada ara: henüz böyle bir hizmet vermiyorum, eğer birgün verirsemde lütfen emir kiplerinden sakının. Çünkü hiç sevmeeem!

poğaçanin serüveni: bu neki? kitap ismimi acaba? küçük poğaçanin serüvenleri

Trabzonla ilgili en baba sözler: arama üslubuna bir bakın.

Ya tutarsa: güzel temenni, ya tutarsa...

sex le ne kadar klori harcanıyor: klori ne demek? bu aramayla nasıl benim bloguma geldin bu da enteresan birşey. Yinede hizmette sınır yok senin için araştırdım buldum, sex için harcanan kalori ortalama 250 kaloriymiş.

İlk zaman makinesi: Bu zaman makinesinden kaç tane yapıldı ki sen ilkini arıyosun. Ben çok uzak kalmışım bu işlerden anlaşılan.

Doğu anadoludaki maden rezervlerini haritada göster: Yine emir kipi kullanan biri daha. Dur ben sana daha iyisini yapayım, incelemeyi yerinde yap sen. Skati arkadaşı doğu anadoludaki maden rezervlerine ışınla bakim.

müstehcen oyun: bakın ne kadar güzel bir dille aratmış.

Türkiye'nin avrupa birliğine girme nedenleri: Bu soruda bir gariplik yok gayet aklı başında bir soru. Buraya yazma nedenim bu soruyu bende merak ediyorum, bilen biri varsa banada anlatsın diye yazdım.

sakın arama: benim birşey aradığım yok arayan sensin, yada ben miyim? Kim arıyo kim aranıyo karıştırdım.

sırbistana oy veren: yarım kalmış bir cümle gibi geldi bana. sanırım google'ın sansürüne maruz kalmış.

'trabzon+aya yorgi': 'tranzon+aya yorgi'=ayı yogi (bu çok geyik oldu bende farkındayım)

ilginç aramalar geldikçe yazmaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder