23 Eylül 2007 Pazar

Ucus Fobisi

Haytimda kimi zamanlarda ogrenme hastaligin kapiliyorum. Bugunlerde de boyle bir donemden geciyorum. Herseyi ogrenmek istiyorum. ayni anda 3 dil kursuna birden devam etmek istiyorum. surekli biseyler okuyorum ve bir amac ugruna degil. Oyle roman falanda degil okuduklarim hepsi salt bilgi. Beynim almaya cok acik oluyor bu donemlerde. Verimli kullanmak istiyorum boyle oldugumda ama ne zaman bu moddan cikarim onuda bilmiyorum. Bugun MTV ve HP nin duzenledigi kuresel proje yarismasina katilmaya karar verdim. Hemde iddaali bir projeyle. Proje bitsin ve basvuruyu yapayim fikri burdanda paylasacagim.

Son gunlerde cok fazla yolculuk yaptim. Hemen ucak fobimi yenmem gerekiyor buna karar verdim. Otobusle yollar bitmiyor cunku. Ucaklarla ilgili bir fikrim var. Ucaklar aerodinamik nedenlerden dolayi dis kaplama malzemesini kara kutununkiyle aynisiyla imal edilemiyor sanirim. aslinda oyle olsa ne guzel olur degil mi dusse bile hicbirsey olmazdi. Boylelikle bende rahat rahat binebilirdim ucaga. Hani diyelim bunun olmasi mumkun degil. Peki Kocaman ucakta kara kutunun yapildigi malzemeden yapilan iki uc kisilik bir kabin yapilamaz mi? benim gibi insanlar icin. Bu fikrim yapilana kadar ben ucaga binmek icin baska yontem bulmaliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder