30 Eylül 2007 Pazar

Tatlı krizi Kapıda:D


Ben aslında pek tatlı seven birisi değilimdir. Hayatımda ağzıma şerbetli tatlılar sürmüşülüğüm yoktur. Ama yılın belirli zamanlarında tatlı krizim tutar. Yine böyle bir kriz dönemi geçirmekteyim. En son Ankara Çukurambar'da ki Liva'da dondurmalı waffle yemiş bulunmaktayım. Gerçekten güzel yapıyorlar. Bir önceki günde aynı yerde profiterol yemiştim o da hoşuma gitmişti ama tramisusu kötüydü, cheesecake mi tramizumu belli değil. Hatta üzerine kahve dökülmüş cheesecake diyebiliriz. Sanırım ben ev yapımı tramisulara çok alıştım. Nerden çıktı şimdi niye burda şunu yedim bunu yedim diye yazdım bilmiyorum ama insanın hayatında ağırlıklı olarak ne varsa onu yazmak istiyor sanırım. Benimde şuan tatlı krizi durumuma bu yazı gayet normal bence. Hem belki tavsiyemi dinleyip Liva'ya waffle yemeye giden biri güzel bir waffle yemiş olur belli mi olur...
Not: Masamdaki ve etrafdaki herkesin önünde yemeğinin fotoğrafını çekmek çokda doğal karşılanmıyor, bakın bloğum için neleri göze alıyorum:D

1 yorum: