24 Eylül 2007 Pazartesi

Korkunc Gercek

Blog yazmaya basladigimdan beri aklimda olan ve bir turlu kabullenmek istemedigim, hatta kabullenmeye en yakin oldugum zamanlarda bile belki birgun degisecegine inandigim ve inatla hicbir gelisim kaydetmeyen birseyi bugun tam anlamiyla kabul ediyorum. Evet ben yazamiyorum. Aklimdakileri yaziya istedigim sekilde birturlu dokemiyorum, ya yazinin ortasinda kafam dagiliyor baska baska konulara giriyorum yada yazdiklarimi yayinlamaya deger bulmayip siliyorum. Bugune kadar yazilarimi okuyan herkese tesekkurler. Bu son cumle sanki yazmayi birakcakmisim gibi oldu ama maalesef birakmiyorum. inatla devam, belki hic bir zaman yazilarim cok guzel olmayacak ama bugune dair birseylerimi gelecege tasimis ve kanit haline donusturmus olacagim. bugune kadar sabirla okumaya devam edenlerden sabirlarinin devamini diliyorum.

2 yorum:

  1. yazamıyorum demişsiniz ama gayet "okunur" yazılar kaleme alıyorsunuz. o yüzden yazmayı bırakmadığınıza sevindim...

    YanıtlaSil
  2. @zeynep
    Teşekkür ederim o sizin inceliğiniz...

    YanıtlaSil