16 Nisan 2007 Pazartesi

Neden Blog Yazıyorum???

Aşka Davet filminde Beverly Clark karakteri şöyle bir replik söyler:
"Yaşamlarımıza tanıklık edecek birine ihtiyacımız var. Bu gezegende milyarlarca insan var. Söylemek istediğim şu, hangimizin hayatının gerçek bir anlamı var? Fakat evliliklerde herşeye dikkat edeceğin üzerine söz veriyorsun. İyi şeyler, kötü şeyler, korkunç şeyler, sıradan şeyler... Hepsine her zaman, hergün şöyle diyorsun: "Yaşamın uyarısız olmayacak, çünkü ben uyaracağım. Yaşamın tanıksız geçmeyecek çünkü ben senin tanığın olacağım." "

Bende blog yazmaya siz okuyucular hayatımdaki iyi şeylere, kötü şeylere, sıradan şeylere tanıklık edesiniz diye başladım. Sanırım daha evlenebilecek yaşta değilim, olsaydım bile o kadar da hevesli değilim zaten. Yani şimdilik blog yazmaya devam, belki evlendikten sonra yanlızca iyi ve sıradan şeyleri paylaşırım sizinle. İşte ben bu nedenle blog yazıyorum, sanırım ben hayatıma tanıklık edecek birine değilde birilerine ihtiyaç duyuyorum. Evlenmeyi düşünmesemde hayatıma tanıklık eden çok sevdiğim bir sevgilim var ama o yetmedi demek sizinlede paylaşmak istedim.

Not: Ha bide unutmadan Aşka Davet filminide izlemeyi unutmayın, gerçekten güzel film.

1 yorum: