14 Nisan 2007 Cumartesi

Fiyasko!!!

Fiyasko, anonim bir başarısızlıktır. Bu başarısızlıktan muhtemelen hayatındaki herkes haberdardır. Son 8 seneni harcadığın bir projenin sonunda elde ettiğin başarısızlığı tam bir fiyasko olarak açıklayabilirsin. Kendimi tanımaya çalışmak için yanlış zamanı seçtim sanırım, ama bu olaylar nasıl başladı da en son bu hale geldi onu bile hatırlamıyorum. Ama hiçbir fiyasko yeterlilik için başlamaz. İngiliz kraliyet hava kuvvetlerinin parolası; risk almadan başarı olamazdır. Kuzey atlantik somon balığı akıntıya ters yönde binlerce kilometre gider, sizce neden? Seks için tabiki, ha bide yaşamını devam ettirmek için. Yani bende bu fiyaskonun başında yeterli olmak isteğinde değildim. Amacım tepede olmaktı. Risk almıştım ve sonucu bir fiyaskoyla bitmişti.

Peki neden böyle olmuştu. Eksik olan neydi? İşte sonucu: Eğitim sizi bir yere kadar getirir. Ego ise size yolun gerisini getirmez. Sizi besler ama sizi yalnız ve soğuk bırakır.

Hiçbir zaman kapıcı(kimin geçip kimin kalacağına karar veren kişi) olmak için uğraşmadım. yıllarca öldürücü içgüdün olduğunu sanıp sonunda olmadığını farkedince yıkılıyorsun. Birşeyi istiyorsan onun için savaşmalısın.

Ben hayıra pek alışkın değilim, hiç alışamadım. Belkide benim bu halde olmamı son zamanlarda aldığım hayırlar neden olmuştur. Tabi hiçbirşey için geç değil biliyorum. Bence insan hayatını bir sinüs eğrisi ile açıklayabilirsiniz. Sıfıra indiğinde herşeyin bittiğini sanabilirsin ama sıfırdan da aşağısı vardır. Ama bir kırılma noktasında yine yükselmeye başlarsın, ümidini kaybetmeyeceksin ve savaşa devam edeceksin. Birşeylerin değişmeye başladığının farkındayım.

İşte o kırılma olmak üzere...

1 yorum:

  1. ya insanı rahatsız ediyor sürekli kırılmalar olması, sonra başa dönülmesi sonra tekrar kırılma olması...
    önce dip sonra tavan önce dip sonra tavan önce dip sonra tavan....

    YanıtlaSil