5 Ocak 2009 Pazartesi

Hey Gidi Günler Hey!!!

Bu resme arkadaşımın facebook daki bir albümünde rastladım. Anılara daldım hemen. Lise yılları boyunca çok sesli bir koroda koristtim, ama nedense konser esnasında çekilmiş hiç fotoğrafım yok. Ondan bu fotoğrafı görünce çok sevindim. Aynı albümde çok daha yakından çekilmiş resimlerime de rastladım. Koro yılları boyunca belkide hayatımın en güzel anlarından bazılarını yaşadım. O yıllardan hala çok güçlü arkadaşlıklar devam etmekte.

Peki fotoğrafın hikayesi ne? Hemen anlatayım; Yer:CSO(Cumhurbaşkanlığı Semfoni Orkestrası) salonu Yıl:1999 Lisenin son sınıfındayız. Üst üste 3 sene katıldığımız Sevda Cenap And Vakfı ve Polifonik Korolar Derneğinin düzenlediği Uluslararası Korolar Şenliğinde konser vermekteyiz. Repertuarımızda hatırladığım kadarıyla Muammer Sun'dan İzmir'in Dağları, Rus halk şarkısı korobuşka (ki tanıdığım hiçbir Rus böyle bir şarkıdan haberdar değil, ne hikmetse:)), şimdilerde çok popüler olan Laçin ve Donna Donna. Şenliğin birde yarışma bölümü var ki rakiplerimiz uluslararası birsürü ciddi koro. Neyse efendim İzmir'in Dağlarını öyle bir söyledik ki yarışmanın yabancı jürilerini bile ağlattık, ayakta alkışladılar. Ve yarışmanın sonunda en büyük ödül olan müzikal dinamikler ve müzikalite ödülünü kazanmıştık. Lisenin ilk yılında tenor olarak girdiğim korodan lise son sınıfta bariton olarak çıkmıştım:) Hala o günleri özlerim, ne günlerdi:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder