21 Ocak 2009 Çarşamba

Kadınlar Ne İster? (Erkekte)

Erkeklerin kadınlarda aradığı estetik öğeler değişiyor, mesela batıda daha çok az yağ ve simetri kadınlarda estetik beğeniyken doğuda ise kalın bel daha çok beğeniliyor. Ama aynı şey kadınların erkeklere bakış açısı için geçerli değil bence. Batıda da doğuda da aynı kıstas geçerli. Kadınlar daha saldırgan ve korumacı tipleri beğeniyor.

Bunu yeni yaşadığım bir olayda daha da iyi kavradım. Murat adında bir arkadaşım vardı ve Natalia adında diğer bir arkadaşımdan hoşlanıyordu. Ama öyle böyle değil tam 1 sene bu murat natalia'nın peşinden koştu diyebilirim. Ama natalia murat'a hiç yüz vermemişti. Ta ki kasım ayının ilk günlerine kadar. Murat'ı bir sabah ağzı burnuna karışmış olarak gördük, gece eğlendiği barda 4 rus ile kavga etmiş ve bir güzel benzetmişler bizimkini. Murat olayı anlattıkça Natalia'nın yüz ifadesinin değiştiğine kendi gözlerimle(anlatım bozuluğu yaptım ama olsun böyle daha güzel okunuyor) şahit oldum. İşte 4 kişiydiler ama bende şöyle yaptım böyle yaptım 2 sini indirdim biri arkadan gelip vurdu gibi klasik dayak yemiş erkek hikayesini öyle pür dikkat dinliyordu ki Natalia, işte o an dedim kadınlar kavgacı erkeklerden hoşlanıyor diye. Murat'ın mor gözlü patlak dudaklı hali Natalia'nın çok hoşuna gitmiş olcak ki o hafta çıkmaya başladılar.

Erkeklerin bu olaydan çıkarması gereken ders: Biraz daha saldırgan ve kavgacı olacaksın ki kadınların ilgisini çekesin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder