7 Ocak 2009 Çarşamba

Gıcık Mıyım? Bunu Zaman Gösterecek...

Benim vaktim olmadığı için çeviremedim ama ingilizce bilenler okuyabilirler. Veya hayrına birisi çevirirse o daha iyi olur. Özetle erkekler dis guzellige ve sumsukluge onem veriyorlarmis, kadinlar da paraya.

Bugün canım arkadaşım serra ile konuşuyordum da, bana blogda çok gıcık bir insanmış gibi yazdığımı ama aslında hiç öyle biri olmadığımı söyledi. Çok şaşırdım. Blogu okuyorda beni gıcık olarak düşünüyorsanız, bilin ki değilim. Serra öyle diyor:)

2 yorum:

  1. param olsa şimdi tropik bri yerlerde dalışa gidebilirdim. iyi olabilirdi.

    gıcık gibi gelmedin bana. belki yüzyüze görüşmelerinde daha sıcak davranıyorsan, buradaki halin mesafeli gelmiştir serra'ya. arkadaşlar doğru söyler. Serra'ya saygılar.

    YanıtlaSil
  2. @nautilus
    dalış güzel olabilir ama nedense bende anlamsız bi fobi var dalış konusunda:(

    serrada sevgilerini yolluyor buarada, yanlış anlaşılmış öyle söyledi, gıcıklıktan kastı normal hayatta düşüncelerimi bu kadar keskin ve net savunmama rağmen blogda daha sert bi üslupla yazmammış. O ne demekse:))

    YanıtlaSil