31 Aralık 2008 Çarşamba

İki Sıfır Sıfır Dokuz

Blog yazmaya başlayalı 3 sene olmuş, 4. seney girmek üzereyim. Bugün şöyle bir geriye doğru bakayım dedim ve iyikide blog yazmaya başlamışım dedim. Aslında blog yazmaya başladığımda hedeflediğimden çok daha farklı bir blog olsada yinede çok memnunum blog yazmaya başladığım için. Blog yazmaya geriye dönüp baktığımda geçmişte hissettiklerimi daha iyi anlayayım hatırlayayım diye başlamıştım, şimdi ise bakıyorum da blogda o kadar az hislerim varki. Aslında bu duygularını dile getirmeyi sevmeyen biri olmamdan kaynaklanıyor. Ama yinede azda olsa kendimden birşeyleri paşlaşmak benim için büyük bir gelişme. 3 sene geçmiş blogda tek bir fotoğrafımı bile yayınlamamışım birde bunu farkettim. Ve yazının sonuna çok sevdiğim kardeşlerimle birlikte yakın zamanda çektirdiğim bir fotoğrafımı koydum, buda ilk olsun. 2009 da bende dahil bir çok şey olumlu yönde değişsin, bu da benim değişimimin ilk göstergesi olsun.

Bu sene hem benim için hemde insanlık için önemli bir yıl oldu. 2008 yılının dünyada ne kadar büyük bir dönüm noktası olduğunu ve şuan bildiğimiz ve yaşadığımız iktisadi sistein ne kadar değişeceğini zaman geçtikte daha güzel anlayabileceğiz. Bu değişim beni korkutmuyor, kimseyide korkutmasın, herşey çok yakında eskisinden daha da güzel olacak buna emin olun. yeni yılın bana ve herkese beklediği herşeyi getireceği bir yıl olması dileğiyle... 2009 da görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder