27 Mart 2008 Perşembe

Mr. and Mr. Hasançebi go to the TBMM

Hani ingilizce eğitim kitaplarında bir cümle vardır herkesin bildiği Mr. and Mrs. Brown go to the Nasa diye. Aynen öyle, ben ve babam dün TBMM'ye gittik. Trabzon vekillerini bir bir gezdik. Bunca yıldır Ankara'da yaşıyorum bugüne kadar TBMM'nin sadece önünden geçmiştim. İlk defa içini gezdim. Öncelikle hiç bizim kadar büyük bir ülke oradan yönetiliyormuş hissine kapılamadım. İçerideki hiçbirşeyi profesyonel görmedim, mesela hiç kıpırdamadan duran asker hiçbir yerde görmedim. İçeride düzen hakim değil. Bahçeler çok bakımsız. Binalarda bahçelerden aşağı kalmaz en az onlar kadar bakımsız. Millet vekillerinin odasına aynı anda 3 kişi giremiyorsunuz, o kadar küçük. Grup toplantılarının yapıldığı salonlar çok bakımsız, izleyiciler için bir koltuk bile yok. İzlemek istiyorsan ayakta duracaksın. Eğer kapalı oturuma geçeceklerse birkaç görevli kardeşim kapatıyoruz hemen burdan çıkalım diyerek seni ite ite çıkarıyorlar:D Yani bir düzen yok kısacası. Açıkcası ben hayal kırıklığına uğradım hiç TRT 3 den göründüğü gibi değilmiş, bizim gibi büyük bir ülkeye yakışmıyor bence. Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir sözünü benimsemiş bir ülke olarak egemenliğimizi temsil eden bir yerin daha özenli olmasını beklerdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder