27 Mart 2008 Perşembe

İş Görüşmeleri Devam Ediyor...

İş görüşmelerim sürüp duruyor, bununla ilgili bir yazı yazayım dedim, düşündüm düşündüm bir şarkının sözlerinin beni en iyi şekilde anlatacağına karar verdim. Şarkıda da aynı benim gibi bir duruma düşmüş birinden bahsediyor. Gelin hep beraber bakalım şarkının sözlerine:

ben kalender meşrebim güzel çirkin aramam
gönlüme bir eğlence isterim olsun
saçları samur,gözleri mahmur,
biraz da şirin olsunkaşı gözü kara olursa olsun,
yanağında bir beni mutlaka olsun
endamı şanlı, sohbeti tatlı,
biraz da şahin olsunyan
bakışı yaksın, cilvesi yıksın,
olursa böylesi böylesi olsun
gözleri şahbaz, gerdanı beyaz,
biraz da tombul olsun

Şarkıdaki tutarsızlık aynı şekilde sarmış durumda beni. Görüşmeye giderken güzel çirkin aramam diyorum daha sonra yok kaşını beğenmedim yok yanağında et beni olsun falan filan işi beğenmeyip çıkıyorum. Daha ne kadar böyle sürer bilmiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder