9 Mart 2008 Pazar

Ben Sizi Blogumla Döverim...

Birkaç serserinin birleşip de nedensiz yere bir kişiyi dövdüğüne çok kez şahit olmuş bir insanım. Böyle kötü insanların herzaman organize olmaları çok kolay olurken nedense iyi insanlar aynı organizeyi sağlayamıyorlar. Mesela şöyle ki kendim gibi iki kişi daha bulsam kırmızı ışıkta senin gelip gelmemeni hiç umursamadan geçenleri, kalabalık yerlerde hayvan gibi davrananları bir güzel evire çevire dövsek süper olacak. Hemde bizim de bir nedenimiz olmuş olacak. Yoksa bu tip insanları dövmemeye devam edersek bunlar bizi birşekilde öldürecek. Ben kendim gibi iki kişi bulana kadar bu tip insanları blogumla dövmeye devam edeceğim. Ya da daha güzeli iş hiç bize kalmasada emniyet camiası bu insanları yasalarla dövseler en güzeli o olur herhalde.

1 yorum:

  1. O insanların bloglarla ne işi olur canım benim,onlar delikanlılığın kitabını yazmış insanlar :p

    YanıtlaSil