19 Mart 2009 Perşembe

Nobu, Dubai





Hayatım her zaman bir koşuşturmacanın içinde oldu. Lise hayatımda da böyleydi, üniversite hayatımda da. Bundan dolayı olduğunu düşündüğüm bir ayrıntı vardır hep hayatımda. Nedense tanıdığım insanlarla bir yerlerde tesadüfen karşılamam. İnsanlar olur olmadık yerlerde olur olmadık insanlarla karşılaşırlar. Benim başıma hiç böyle şeyler gelmez. Tabi bu kural sadece Türkiye sınıları içinde geçerli. Ne zaman Arap yarımadasındaki ülkelerden birine gitsem illaki bir arkadaşımla karşılaşırım. Bunun iki nedeni olduğunu düşünüyorum; 1.si genelde iş bağlantısı için gittiğim bu ülkelerde koşuşturma çok olmuyor, daha çok gelmişken gezeyim de mantığıyla hareket ediyorum. böylelikle etrafıma bakma şansım daha çok oluyor. 2. si ise bu ülkelerde inşaat sektörünü tamamen Türkler işgal ettiği için okul veya iş arkadaşlarımla karşılaşma şansım çok yüksek oluyor tabi. Çok garip oluyor insan tabi, öyle ir yerde öyle bir arkadaşınla karşılaşıyorsun ki kırk yıl düşünsen böyle birşeyin başına geleceğini aklına getiremezsin. Bir Arap prensinin verdiği bir kokteylde dünyanın bir ucunda okul arkadaşınla ve bir arkadaşının eski kız arkadaşıyla karşılaşacağını tahmin edebilirmisin? Güzel bir tesadüf oluyor tabi.

Birde tanıştığın insanlarla sohbet esnasında geçmişte aynı yerlerde bulunduğunu öğrenmen var. Aaa bende o gün ordaydım, bende aynı konserdeydim inanmıyorum gibi cümleler duymakta insanı ayrı keyiflendiriyor. Muhabbet gelişiyor, arkadaşlık daha da pekişiyor. Ben bloglardan da çok umutluyum, okuduğum bloggerlarla birgün biryerlerde iş yaparken veya tesadüf eseri tanışmak güzel olur diye düşünüyorum.

Dünya çok küçük hatta iş dünyası daha da küçük, neden olmasın.

Fotoğraflar Dubai Nobu' Restaurant'tan Adres

The Palm Resort, The Palm Jumeirah, Dubai, UAE, Tel: +971 4 426 2626
Tasarım: Rockwell Group

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder