12 Mart 2009 Perşembe

Baccarat House, Cristal Room Baccarat, Moskova











Rus mimarisi Türkiye'de pek önemsenmez. İlgi çekici bulunupda Türkiye'de uygulamalarda kullanılmaz. Ben hep bunun tersini düşünürdüm, gayet güzel uygulamalar olabileceğini düşünürdüm. Benim gibi düşünen başkalarıda varmış, bunlardan biride İzzet Çapa. Nişantaşı City's AVM'de açtığı It's A Joke dan sonra şimdide Rus mimarisinin hakim olacağı, Akaret'te Joke Perestroyka adında bir restaurant açacakmış. Perestroyka Rusça'da yenilik veya yeniden yapılanma anlamına geliyor. Ben Akaret Sıraevlerin mimarisinide beğeniyorum aslında. Eski Konyalı'nın yerine açılıyormuş Joke Perestroyka. Nisan ayında açılacakmış, daha tasarımını görme şansım olmadı ama resimler elime geçer geçmez onlarıda yayınlarım, tabi beğenirsem.

Postta yayınladığım resimlerde Moskova'da ki Baccarat House'de ki Cristal Room'dan. Benim çok sevdiğim bir restaurant, İzzet Çapa'nın Yeni Joke'si de Rus mimarisine sadık kalınarak hazırlanmışsa eminim Baccarat House kadar iyi olur.

19-21 Nikolskaya Street, Moskova, Tel: + 7 495 93 333 89
Tasarımcı: Philippe Starck

2 yorum:

  1. gerçekten müthiş görünüyor, bayıldım. hiç öyle bir ihtimal yok ufukta ama birgün yolum Moskova'ya düşerse diye not aldım bir yere :) umut dünyası işte :)

    YanıtlaSil
  2. @ayse
    moskova'yı gerçekten tavsiye ediyorum, seveceğinize eminim. Buyrun davetlimiz olarak gelin ağarlamaktan zevk duyarız.

    YanıtlaSil