1 Kasım 2008 Cumartesi

Google Beni Neden Seviyorsun???

Hala çok hit alamamış bir blog olmama rağmen anahtar kelime bazında hep google aramalarında üst sıralarda olmamın nedeni ne acaba? Google beni neden bu kadar çok seviyor? Belki web sitesi hazırlayan veya google aramalarında üst sıralarda olmak isteyenlere güzel bir kaynak olur bu.
1- En önemli neden dmoz' da var oluyor olmam. Dmoz editöryal olarak indexleme yapan bir arama motoru. Siteni inceleyen bir editör seni dmoz kataloguna alıyor, buda siteni değerli yapıyor tabi. Normalde fazla olmayan sitemin pr değerini bu şekilde ekarte etmiş oluyorum. Pr değeri link alış-verişi sonucu oluyor ki buda Google'de beni linklemiş sitelerin neredeyse tamamı blogger servis üzerinde kayıtlı olduğundan Pr'a etkisi olmuyor. Çünkü Google geliştirmiş olduğu algoritma aynı server üzerine kayıtlı sitelerin birbirlerine verdiği linkleri hiçe sayıyor.

2- İçeriğimin özgün olması çok önemli. Ne yaparsanız yapın sitenizde fazla alıntı kullanmamaya dikkat edin. Çünkü bu Google'nin gözünden kaçmaz ve birden bire gözünden düşersiniz.

3- Google yazılarındaki imla hatalarını bile dikkate alıyor. Yazılarımda imlaya çok dikkat ediyorum, yazıyı önce yazıp kaydedip birkaç kez okuyup öyle yayınlıyorum. Sende öyle yap Google'nin gözüne sende gir.

4- Sürekli güncellenen içerik Google'nin sevdiği başka bir özellik. Blogunu veya siteni ihmal etmemende çok önemli yani.

Google'nin seni sevmesi için birçok başka neden daha var, bunlar sadece beni sevmesinin nedenleri.
Not: Google sevgin tek taraflı değil bende seni seviyorum...

2 yorum:

  1. Küresel ısınmanın aslında bir safsatadan ibaret olduğunu,küresel soğumanın tüm dünyayı etkisi altına almış olduğu gerçeğinden yola çıkarak;internette bu konu ile ilgili yapılan araştırma sonuçlarına bakarken bu site deki kayıtlara bakma fırsatım oldu.Öncelikle sitede yazmış olduğunuz aydınlatıcı yazılarınızdan ötürü teşekkür ediyorum çünkü bilim adamlarının değişik argümanlardan arınmış bir şekilde tüm gerçekliği ile küresel soğuma hakkında gerekli açıklamayı yapmalarını bekliyoruz
    Bekliyoruz diyorum çünkü bu şekilde düşünen sadece bir kaç kişi değiliz sayımız oldukça fazla..
    Mantalite olarak bilim adamlarının görevi dünya insanlarını aydınlatma konusunda gerekli çalışmaları yaparak tüm gerçekliği ile dünyada merak uyandıran konular hakkında bilgi vermektir.Ancak birşeyler örtbas edilmeye çalışılarak sanki çıkar gözetilmekte ve birilerinin yararına çalışıyormuş hissi uyandırılmaktadır.America tarafından küresel ısınma desteklenirken öte yandan Rusia küresel soğuma gerçeği üzerinde durulması gerektiğini savunmaktadır.Biolojik silah olduğu öne sürülen kuş gribi,kırım kongo kanamalı ateşi ile de halen daha gerekli açıklamalar yapılmamaktadır ve bizler sadece yazılı ve görsel media aracılığı ile söylendiği kadarıyla bilgi sahibiyiz.Bilgi ve teknoloji çağında yaşadığımızı savunduğumuz bu asırda halen daha bilgiye aç bir millet olarak yaşamaktayız.Savunma sanayine harcanan miktar teknolojinin daha da ilerlemesi ve hastalıkların sebebinin bulunması ve ilaçlarının geliştirilmesi için kullanılmış olsaydı şu anda dünya çok daha farklı düzeyde olacaktı.
    Sitenizde yer alan felsefe bölümü ile ilgili daha ileri düzeyde yazılar yazarsanız sevinirim çünkü felsefeye ve felsefiklere büyük bir hayranlığı olan ve felsefeyi aslında hayatımızın merkezine yerleştirmemiz gerektiğini savunan biri olarak daha çok faydalanabileceğimiz bilgiler görmeyi ümit ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. @semra
    yorumunuz için çok teşekkürler, bu sıralar fazla ilgilenemiyorum blogla, en kısa zamanda tekrar eski günlerdeki gibi yazarım inşallah.

    YanıtlaSil