9 Kasım 2008 Pazar

Kaybolan Bir Gün...

İşlerin yoğunluğundan fazla tatil yapamadığımızı daha önce söylemiştim. Ama aralarda boşluklarıda dolduruyoruz, tatiller hep gezmeyle geçiyor. Yine iki hafta önce bulduğum bir fırsatı değerlendirip Moskova'ya attım kendimi. İşte hayatımın kaybolan bir günüde o güne denk geliyor. Uçak fobisi nedeniyle aldığım ilaçları bu sefer biraz fazla aldım ve daha uçağa binmeden kendimden geçmiştim. Havaalanına gidişimden, Moskova'ya varışımız, transfer şirketinden Dima'nın beni alması ve tekrar havaalanına bırakması dahil arada geçirdiğim hiçbirşeyi hatırlamıyorum. Ama bugün çok komik birşey oldu ve telefonu karıştırken fotoğraf galerisinde daha önce görmediğim ne olduğunu anlamadığım bazı fotoğraflara rastladım. Tarihlere baktığımda hemen çözdüm tabi olayı, bir sürü fotoğraf çekmişim Moskova'da ve havaalanında. Tabi ne çektiğimin bile farkında olmadan çekmişim ondan çok komik çıkmış hepsi. Bu uçak fobisi daha neler açacak başıma bilmiyorum.

İlk Resim Salekhard havaalanı ve sonraki resimler moskovadan. İlaçtan o kadar çok içmişim ki ertesi günü bile tam hatırlamıyorum o da yarım yumalak aklımda. Doktor bir arkadaşımla konuştum ilaçtan 8 tane içmiştim, 10 tane içsem komaya bile girebilirmişim. Uçak düşecek diye korkumdan ilaç içip ilaç yüzünden ölecektim yani. Ayrıca hem salekhard hemde moskova havaalanlarında uçağa binişlerimde sorun olmuş, polis uçağa almak istememiş çok vodka içmiş bu demişler. O gün neler yaptım neler oldu bir bilsem eminim çok daha yazacak şeyim olurdu ama bende sizin gibi resimlere bakıp bazı tahminlerde bulunmaktan öteye gidemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder