3 Kasım 2008 Pazartesi

Mim: Misafir Ol Gel Bana...

Son 6 aydır blogumla fazla ilgilenemedim. Bunun nedeni işlerimin çok yoğun olması. Bunun sonucu olarakda hem fazla post yayınlayamadım hemde yeni yeni bloglar keşfetme şansım olmadı. Ama önceden takip ettiğim blogları takip etmeyede devam ettim. Son günlerde ise işlerimin biraz hafiflemesiyle bloguma yine zaman ayırabildim. İlk önce yeni bir görünümle başladım daha sonra adresimi taşımaya kadar götürdüm olayı. Türkiye'de ki internetin sansürlenmesi korkusu birçok blogger gibi benide bu yola sevkeden asıl neden. Takip ettiğim bloglara bakınca herkesi bir taşınma telaşı almış onu gördüm. Benim yeni adresim www.omerhasancebi.com . Madem ki bu kadar çok taşınan var adetlerimize göre taşınılan yeni yere misafir gidilir değil mi. Bu mimin konusuda bu, yazılarını okumayı sevdiğim bloggerlardan bazılarını misafir almak istiyorum. Tabi kendileride lütfedip kabul ederlerse. Bir yazılığına bloguma yazar olarak misafir olmalarından bahsediyorum tabiki:D Goddess Artemis, Ayşe, Cornelius, Findukzade yazılarını sürekli takip ettiğim ve okumaktan zevk aldığım bloglardan bazıları. Sizlere "Misafir Ol Gel Bana" diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder