29 Mayıs 2008 Perşembe

Evil Dead

Yanımda çok sayıda dvd getirdim boş zamanlarımda izlemek için. Bu dvd lerden biride geçen sene koleksiyonuma eklemek için alıpda bir türlü izleme fırsatı bulamadığım evil dead di. Çocukluğumda en çok korktuğum filmdi diyebilirim. Tam bir klasik, artık pek korkutmasada yinede bütçesi 375000 dolar olan bir filme göre makyajından oyuncularına kadar süper bir film birkez daha görmüş oldum.

Eurovision burada çok geç saatte yayınlanmasına rağmen oturup izledik Ruslarla. Bizim gibi öyle milli maç izler gibi izlemiyorlar, gayet sessiz sessiz puanlamaları izliyorlar. Zaten burada alkış nedir bilmiyorlar o da ilginç. Canlı müzik yapan yerlerde her parçanın sonunda alkış yapan sadece biz oluyoruz ve diğer herkes de yanlış birşey yapmışız gibi bize bakıyorlar:D Ben Dima Bilan'ı zaten dinleyip seviyordum ve onun kazanacağınıda biliyordum, ve tahmin ettiğiniz gibi Ruslar Eurovision'u kazandıklarını soğukkanlılıkla karşıladılar. Dedim herhalde birkaç defa daha kazanmışlar ki bu kadar rahat karşıladılar, sordum, ilk kez kazanıyorlarmış. Soğuk bu ruslar soğuk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder