26 Mayıs 2008 Pazartesi

Buz ve Su

Ne kadar su varsa burda her akşam buz oluyor ve sabah tekrar eriyip su oluyor. Üzeri buzla kaplı suları ayağımla basarak kırmaya bayılıyorum niyeyse. Şantiyelerde buzları kırmayı yasaklamış durumdayım, sabah ilk iş hepsini kendim kırıyorum. Hani magnum reklamlarında ilk ısırışta çıkan ses vardır ya, işte aynen öyle bir ses çıkıyor basıldığında buza ve ben en çok o sesi seviyorum:D Buz kırayım derken birgün ayağım tamamıyla suya girecek o zaman dersimi alıcam herhalde.
Burada ne kadar yapı varsa biz inşaa etmişiz diyebilirim. Genelde Rus mimari yapısına sağdık kalarak yapılıyor tüm projeler. Ben pek sevmiyorum daha çok modern mimari yapıları seviyorum, burdada birkaç tane öyle projemiz var. Nehir birkaç güne kadar açılacak, açıldığı gibi bir nehir gezisi yapıp o izlenimleride hemen not edeceğim. Paylaşabilecek güzel fotolar çıksa ne ala.

1 yorum:

  1. :) şantiyede buz kırmayı mı engelledin :D dikdatör oldun gittin oraya:P

    YanıtlaSil