27 Ekim 2010 Çarşamba

TURKCELL 3G VINN MODEM DENEYİMİM

3 gün önce Turkcell bayisinden bir Vınn modem aldım kendime:) Çok uzun zamandır beni taahhütlerle bağlamayacak,dilediğim zaman kullanabileceğim bir abonelik kampanyası arıyordum ki Turkcell in son kampanyası bir anda önüme çıktı.Bende fırsat bu fırsat dedim ve hemen aboneliğimi yaptırdım.Şu anda memleketimde,Elazığ'dayım. Küçük yaşlarımın hatrı sayılır kısmını geçirdiğim bu yerde,telefonun bile hepimize çok acayip bir olay gibi geldiği, internet denilen şeyin düşünü bile kurmanın anormal sayıldığı yıllardan sonra bugün 3G ile internet deneyimi yaşıyorum.Kiminize çok komik gelebilir, ne alakası var diyebilirsiniz ama benim için müthiş bir deneyim.Bu evde ve zamanında tek oyuncağımın tahta kağnım olduğu zamanlar aklıma geldiğinde bu deneyimden aldığım keyfi kelimelerle anlatamam.Bence çok faydalı bir olay olmuş bu 3G :)
Şu anda bağlanabileceğim en yüksek hız ile bağlanabiliyorum.Altyapı gayet başarılı.Buradan geçenlerde beni arayıp bant kaydı ile 15 yıllık üyeliğimi hayırlı eden Süreyya CİLİV (Türkcell Gen.Müd.) gıyabında tüm çalışanlarına teşekkürü bir borç bilirim.Umarım her kullandığım yerde aynı başarıyı sağlarsınız.

Bu arada Elçin'imi çok özledim daha yeni gelmeme rağmen:(

Yakında sizlerle buraların fotoğraflarını da paylaşacağım.Şimdilik bu kadar.

Hoşçakalın

Armağan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder