8 Ekim 2010 Cuma

rastlantı ...

Tam kepengi indirme kararı aldığım sırada (Hayata küs - durumu) karşıda bekleyen iki kişiye gözüm ilişti. Görünce elim kepenk için uzandığı yerden geri indi.Yanlarına gittiğimde 'Selam ben benim,ya siz?' deme ihtiyacıni hiç hissetmedim.Sanki ezelden beridir ara vermemişçesine muhabbetimiz varmış gibiydi.Aynını hissetmiş olacaklar ki onlar da sormadı 'ya sen?' diye. Hemşonun orta okul ve liseden eski ahbaplarıydı ikisi de.Zat-ı muhterem aldı-getirdi-karşıma koydu eski ahbaplarını.İyi de yaptı.Dedim ya tam şartelleri kapatmış, tüm fişleri çekmiş, kepengi indirmek üzereydim bir daha açmamacasına.Yani tam ipleri kökten salmak üzereydim ki rastlaştık ve bir girdik dükkana o gün bugündür daha da muhabbet ediyoruz.
Hemşo iyi dosttur.Hiçbir yanlışını görmedim bugüne kadar.sağlam severim kendisini.Ama o günden sonra bir de teşekkür borçluyum ona dükkanı kapattırmadığı için (Hayatla barış - durumu). Eyvallah !

Hemşo : Armağan kardeş
O gün tanışılmış iki eski-dost : Ömer , Ulaş


Serkan ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder