3 Mayıs 2009 Pazar

Los Angeles Los Angeles


Ne kadar da az yazıyorum değil mi. Ama benim bir suçum yok vakit bulamıyorum, bunuda bahane olarak söylemiyorum gerçekten yok.

Bu sabah itibariyle Los Angeles sınırlarına girmiş bulunmaktayım. Otele yerleşir yerleşmez hemen internete girip maillerimi kontrol edeyim dedim. Nedendir bilinmez Las Vegastaki otellerde internet denen şey bulunmuyor. Sanırım rekabet etmek istemiyor oradaki oteller. Adamlar internete girip iki kuruş daha aza kumar ornaylar diye korkuyorlar sanırım. Los Angeles'e gelince oh be dedim medeniyete geldik. Daha doğrusu Kaldığım Radisson otelde internetin dakikası 89 cent(yani saati 55 dolara geliyor.) olduğunu öğrenene kadar medeniyete geldiğimi sanıyordum.
Saati 55 dolar, resmen soygun!, soyguncu medeniyet. Medeniyet dediğin tek dişi kalmış bir canavar!.
Hemen dışarı çıkıp daha ucuz bir medeniyet aradım, bulmam da uzun sürmedi. 15 dk sı 1 $ a bir internet kafe buldum hemen. Bu postuda bu kafeden yazıyorum.
Topsy gibi bende otel tanıtayım dedim ama sonra düşündümde kaldığım oteli hiç sevmedim ondan hiç tanıtmayayım dedim.
Erdinç Los Angeles'te yaşaığı zamanlarda bana iki fotoğraf göndermişti, bende o zamanlar çok heveslenmiştim. 4 sen oldu o fotoğraflar elime geçtiğinden bugüne, geç oldu ama çok güzel oldu, otobüs yolculuğunu sevmeyen ben, Las Vegas Los Angeles arası 9 saatlik yolculukta bile çok eğlendim. Yazının başındaki fotoğraflar Erdinç'in bana 4 sene önce yolladığı fotoğraflar. Fotoğraflardaki kadar güzel bu şehir.

4 yorum:

  1. Bol bol seyahatler ve keyifli yazılar dileriz...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blog yazarlari olarak cok guzel bir icerik yakalamissiniz, kim oldugunuzu ve ne is yaptiginizi bilmeden bunlari okumak aslinda daha guzel.Belki ulasmak istediginiz netice de bu...ama yine de merak ediyorum her biriniz ne isle mesgulsunuz :) ?

    YanıtlaSil
  3. teşkrler. sevil mimar ve akademisyen ben ekonomist akademisyen armağan ve serkan opera sanatçısı topsy kretts ise inşaat mühendisi doktora öğrencisi.

    YanıtlaSil
  4. Wow! Ben boyle guzel birinden mesaj gelecegini dusunmemistim. Tesekkurler, bu cok keyifli gecen zamanlari ve mekanlari paylasmaya devam edin lutfen...Takip edicem :)

    YanıtlaSil