9 Mayıs 2009 Cumartesi

Juvet Landscape Hotel, Norveç




Juvet Landscape Hotel
Alstad, 6210 Valldal, Norveç, Tel: +47 7025 8852
Tasarım: Jensen & Skodviin Arkitektkontor

Hayatımın en ilginç günlerinden birini yıllar yıllar önce Norveç'te yaşamıştım. Gece saat 22:30 da odamda duş aldığım için geceyi karakolda geçirmiştim. Nedense saat 22 den sonra duş almanın yasak olduğu bir yasa çıkarmışlar. Biride çıkıp gerçekten su sesinden rahatsız olup beni şikayet etmiş. Hakkımda dava bile açacaklardı nerdeyse. Bu olay Türkiye'de olsa açılan tek dava şikayette bulunanın daha sonradan Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'nde şikayet üzerine gelen polisler tarafından yediği dayak nedeniyle açtığı olurdu herhalde. Onuda kaybederdi kesin. Norveçliler ilginç insanlar zaten, buz otel ve fotoğraflardaki otel bunu kanıtlayan örnekler. Ben bunlardan başka birde yaşayarak öğrenmiş oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder