6 Mayıs 2009 Çarşamba

6 Mayıs

6 Mayısın hayatımda çok önemli bir yeri var. Birincisi bugün Hıdırellez, ki gerçekten benim için çok anlamlı bir gün. Hep önemli günler bugün başıma geliyor nedense. Hayatım boyunca en çok ilgi gördüğüm gün hep bugün olmuştur nedense, birçok partiye katıldım 6 Mayıs'ta. Bu da garip bir rastlantı değil mi. Hesap ettim tam 6 kez 6 Mayıs günü yurtdışına çıkmışım. Geçen sene bugün Moskova'ya gitmek üzere İstanbul'daydım mesela. Ben görememiş olsamda Eifel kulesi 1889 yılında bugün ziyarete açılmış, John Steinbeck çok sevdiğim Gazap Üzümleri romanıyla 1940 da yine bugün Pulitzer'i almış. Bugünü sevmem için daha birçok nedenim var. Bugün gerçekten güzel bir gün.

Not: Ha birde unutmadan; Bugün benim doğum günüm. İşte bugünü sevmem için bir neden daha bunu da unutmamak gerek:)

4 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun sevgili Boğa burcu insanı.

    Ancak, senin kadar pozitif çağrışımlı bir gün değil benim için 6 Mayıs, Hıdırellez'e rağmen! :-/

    YanıtlaSil
  2. @Goddess Artemis, @Ayşe, @Serra
    Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil