28 Aralık 2008 Pazar

Nerde O Eski Başarılar...

Zaman geçipte iyice büyüyünce önceliklerin ve hislerinde değişiyor ama bazı şeyler hep aynı kalıyor. İş hayatında ne nasıl başarılar elde edersen et o eski içinde hiçbir maddi kar amacı gütmeden çalışarak elde ettiğin başarıların tadına benzemiyor. Bundan 3 sene önce sabahlara kadar uyumayıp çalışarak rakiplerimizin inanılmaz imkanlarına rağmen hem Türkiye'nin en aktif kulübü hemde Uluslararası KOTT2005 go-kart 24 saat dayanıklılık yarışında dünya 3. sü olmamızı sağlayan ve bu başarıları elde etmemizde bizimle birlikte sabahlara kadar çalışan tüm takım ve kulüp arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Hiçbir maddi beklentileri olmadan çalıştılar, şimdi bakıyorumda maaşla çalıştırdığımız insanlardan beklediğimiz neyi tam olarak yapabiliyorlar.

2 yorum:

  1. Bunu düşünenin yalnızca ben olduğumu sanıyordum :)

    Okudugum bircok yazınızda da aynı seyi dusundum.

    E-mail adresinize ulasabilseydim tum postlar icin , bir , yorum yapacaktım...

    Kısaca hepsini okudugumda , yalnız olmadıgımı bilmek kendimi iyi hissetmemi sagladı :)

    С новым годом :)

    :: Gorkem ::

    YanıtlaSil
  2. @gorkem
    спасибо большое gorkem:) bende aynı hisleri paylaştığım bir biri olduğunu öğrendiğim için mutlu oldum. e-mail adresim: ohasancebi@gmail.com

    YanıtlaSil