8 Haziran 2008 Pazar

pılahomu tantsör yaitse mişait*

Hayatımda en sevmediğim şey plansız programsız dışarı çıkmaktık. Dün akşam birine! uyup rezervasyon yapmadan yemeğe gidelim dedik. Koca şehirde enaz 25 mekan gezdik ama bir tek boş masa bulamadık. Neyse efendim bunuda öğrenmiş olduk ki burada rezervasyonsuz hiçbir yere gidemiyormuşsun. Geri döndük ve tost yemek zorunda kaldık.

İşinde bahaneler üreten bir insan olmak kadar kötü birşey yoktur herhalde. İnsan sorumluluğunu aldığı bir işin her aşamasında arkasında olmalı doğru yapsada yanlış yapsada. Bu aralar bahane üretmeyi seven insanlarla uğraşıyorum çok fazla, ama çok güzel bir rus atasözü öğrendim hemen yapıştırıveriyorum bahane duyunca. Atasözü şu; pılahomu tantsör yaitse mişait yani *kötü dansçıya yumurtalarıda engel olur. Bu atasözünü duyunca hemen susuyorlar:D Nerden biliyor bunu diyemi yoksa başka birşeyden mi bilmiyorum. Rusçasını bilsem Emerson'un şu sözünüde söylicemde bilmediğimden söyleyemiyorum. O da şu; Başarısızlığınız ile soylu bir şekilde yüzleşin, başarıdan farkı kalmayacaktır.

Güzel söylemiş ama dimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder