21 Haziran 2008 Cumartesi

Geyik Candır:)

Buraya geldiğim günden beri toplantı, saha çalışması, lojistik takibi arasında mekik dokuyorum. Neredeyse bir dakika boş dakikam olmuyor. Yaz sezonu boyunca hiç karanlık olmadığından ve kış sezonu iş yapamayacağımızdan 24 saatide değerlendiriyoruz. Bu tempoya vücudum ne kadar dayanacak onu bilmiyorum ama:) Nehir tamamen açıldı, gezintilere başladık. Havada baya sıcak. Hatta 30 derecelere kadar çıktı. Kuzey kutbunda 30 derece sıcaklıkla karşılaşacağımı söyleseler inanmazdım. Bu küresel ısınma gerçekten almış başını gidiyor. Hani bahsetmiştim ekolojik denge açısından öldürülemeyen sivri sinekler vardı, onlarda yavaş yavaş görülmeye başladı. Heryerde su ve sazlık var. Bazen çok güzel kareler yakalamak mümkün oluyor. Birkaç tanesini daha sizinle paylaşayım istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder