20 Ocak 2008 Pazar

Hadi Yaa, Bunu Ben Düşünmüştüm...

Bugün derginin birinde gördüğüm bir linke yaptığım ziyaret sonrası fena halde hayal kırıklığına uğradım. Sitenin adı Mikontalo ışıkları. Finlandiya' da ki Tampere Teknoloji Üniversitesi öğrencileri yurt binalarını tetrise çevirmişler, birçok led ışık ve perdeyle hazırladıkları düzeneği hazırladıkları yazılımla birleştirip dünyanın en büyük tetrisini oluşturmuşlar. Peki sen bu olayın neresinde hayal kırıklığına uğradın diyeceksiniz. Bunu yıllar önce bende düşünmüştüm, üniversite hayatım boyunca evimin tam karşısında büyük bir yurt binasının geceleri yanan ışıklarında birçok hayali şekiller çıkarmışlığım var, bazı zamanlarda da bu binadan ne güzel tetris olur demişliğimde vardı. Siteyi de görünce hayal kırıklığına uğradım birden. Ama biyandan da çok hoşuma gitti, benim hayal ettiğim birşeyi başkaları hayata geçirmiş. Çokda güzel olmuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder