5 Temmuz 2007 Perşembe

Seni Tenhada Kıstırırım:-)

Uzun zamandır snuff tarzı film izlemeyi özlemiştim. 6. hisle başlayan, sonu ilginç gerilim filmlerinden gına gelmişti. Tamda benim özlemimi giderecek bir film geçen hafta vizyona girdi. Tabi bende vakit kaybetmeden filme gittim. Filmin adı "Boş Oda". Konusu ise biraz alışıla gelmiş; iki çift tenhada ki bir otelde 3 katil tarafından kıstırılır. Gerisi o çiftin hayatta kalma savaşı. Sonu biraz saçma bitsede gerilim olarak tatmin edici bir filmdi. Filme geç seansta gitmiştim ve filmin sonunda salondan çıkmaya çalıştığımızda kapıların kilitli olduğunu farkettik birkaç dakika salonda kilitli kaldıktan sonra çıkmayı başardık. Tamda böyle bir filmde başımıza böyle birşeyin gelmesi komikti. Korkmadım desem yalan olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder