16 Şubat 2007 Cuma

GÜNDELİK MACERALAR (Parmağımı Bana Bırakın!!!) Trabzon

Trabzondayım...Evimdeyim...Sevgilimle balkabağı tatlısı krizimizin tuttuğu bir günün ertesinde balkabağı almışım,ben evimde sevgilim ise teyzesi ve Ankara'dan gelen annesiyle hemen alt kattaki dairesinde vakit geçiriyor. Bir gece de geçmiş olmasına rağmen benim balkabağı hala balkabağoydı yani öyle bir atlı arabaya dönüşeyim şu kızı bir baloya götüreyim,prensler olsun,vs...nerdeee!!Benim balkabağı tatlı kaderine razı olmuş istirahatte.Balkabağının işini bitirmeliydim,doğramanın zamanı gelmişti..Bir heves bende sevgilim ve ailesine de tattıracağım için mi bilinmez.. Sandığımdan zor,ne inatçı,bu şey kesilmemek için direniyor :( Savaşıyorum.Verdiğim mücadeleyi bir cephede göstersem o bölgedeki teröristleri temizlemiştim..Neyse bitti artık tencerede şekerleniyorlar turuncu bal küplerimiz...Immmh,harika gözüküyorlar,ilk deneme için tadı herşeyi harika..Güzelce süsleyip hemen sevgilimin kapısında alıyorum soluğu;beğendiler :D Değdi diye düşünüyorum ama bir defa ki sefere dilimlenmişlerini almak fevkalade olacaktı... Gece 12'yi geçti;turuncunun laneti üzerime düşmüştü evet evet sağ elimin işaret parmağını hissetmiyorum ;( Sınav çıkışı 5'te sevgilimle eve geleceğiz,sms atıyorum: Bitanem,parmağımı hala hissetmiyorum,hocam sınavdan çıkardı,yazamıyordum,özüre gireceğim..
5'te arıyor;
_Hemen hazırlan taksi çağırıyorum,acile gideceğiz.
_Taksi mii?Aşkım ayağım değil parmağım,yürüyebiliriz...
Dolmuşla acile gidiyoruz,benimki doktor arkadaşını aramış,bekleniliyoruz..Ambulans,kalabalık ve güvenliği geçiyoruz,giriş yapan görevli;

_Neyiniz var?
_(Parmak havada)Hissetmiyorum.
_Eeee?
_Hissetmiyorum,sınavd.....
_Yarın gelin,burası acil amcayı geçemiyoruz :((
Sevgilim doktorumuzu arıyor ve içeri girebiliyoruz bir tarafta ağlayan bağıranlar,ellerinde kan üniteleri,idarar keseleri sedyede kan revan içinde insanlar..(Parmağımın nesi var,kesmeyeceksiniz değil mi?)Aklımdan geçiyor sadece Merhaba faslı.. :p Üzerime yapıştı lanet,bu nasıl doktor! o tavşan gibi koltukta oturan iki beyaz önlüklü kız neden gülüyor...Aaaa sevgilimi de kaybettim,ona ne oluyor?kendisi değil miydi acil,taksi diyen,beni nazlatan...Hastayı kaybettik haberiyle çığlıklarla boğulan kolidorda kendime geliyorum...Doktorumuz teşhis koyamayınca hocasına gidiyor danışmaya:
SONUÇ 1:VİTAMİN HAPI,başlarından atmalarına yetiyor azımsanmayacak şekilde,kullanmanıza gerek yok zamanla düzeliyor :)
SONUÇ 2:Hazır dilimlenmiş balkabağı fikri fevkaladenin fevkinde,fevkalade olanı ne biliyor musunuz?PASTANEden aldığınız haphazır olanı...Herkes memnun kalıyor...Afiyet olsun
Yazan:Ebru ER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder