21 Temmuz 2009 Salı

Uzun Bir Aradan Sonra...

Son zamanlarda yazamamam kendime ne kadar az zaman ayırdığımın kanıtı. Çünkü burada ayırdığım vakit tamamen kendime ayırdığım bir vakit, kendimle bir çeşit dertleşme ve muhakeme. Kendine zaman ayırmayan insanlar ise hiçbir zaman kendilerini geliştiremezler. Arada bir dur diyeceksin, biraz dışarıdan büyük resime bakacaksın, neredesin bileceksin. Birazda boş ufuklara, denizlere, gökyüzüne bakacaksın. En güzel terapi bu işte. Belli ki benim denizim, kumum, güneşim gelmiş. Kısaca tatilim gelmiş. Sevdiğim işi yapıyor olmam, sürekli geziyor olmam tatile ihtiyacım yok hissi veriyordu ama belli oldu ki sadece yanılsamaymış. Acil tatile çıkmam gerek, ama özellikle bu ara imkansız, çünkü çok yoğun işler çok.

O kadar uzun zamandır yazmamışım ki son zamanlarda ki gelişmelerden neyi yazdım neyi yazmadım onu bile bilmiyorum. şöyle uzunca herşeyi anlatayım diyordum ama toplantının saatini erkene almışlar ondan daha sonraya kaldı. Uzun aradan sonra yazmak çok güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder