7 Temmuz 2008 Pazartesi

Arabalar Nasıl Kaza Yapar...

Uzun zamandır şoförlerimizden bahsedeceğim ama bir türlü fırsatım olmadı. Onları ilginç kılan ve bu posta konu eden eğitim durumları. Benimle çalışan 3 şoförde üniversie mezunu, hatta biri 2 üniversite birden bitirmiş. Biri kazak, biri türkmen diğeri ise igor adında bi rus. Kazak olan şoförümüzün yayınlamış bir şiir kitabı bile var. Hemde kazakistanda çok satanlar arasına girmiş. Dün türkmen şoförümüz bir olay anlattı geçnliğinde yaşadığı bana çok komik geldi paylaşayım istedim. Otomobilin daha türkmenistana yeni girdiği zamanlarda Aşkaabatta sadece iki otomobil varmış. Uzun sürede 2 otomobille idare etmişler. Bu zaman zarfında bu iki otomobil lenin bulvarında birbirlerine çarparak kaza yapmışlar. Şehirde sadece iki otomobil varmış ve onlarda birbirlerine çarpmışlar:D Bazen öyle kazalar görüyorum ki nasıl oluyorda bu iki otomobil bu kazayı yapmışlar diyorum. Böyle zamanlarda otomobillerin birbirlerini çok güçlü çeken mıknatıs sistemleri olduğunu bile düşündüğüm olmuştur. İşte bu teorimi kanıtlayan bir olay. Sadece iki otomobil var ve onlarda gelip birbirlerini buluyorlar.

3 yorum: