25 Ağustos 2007 Cumartesi

Beni Bekle Tatil....

Herkes tatilden donerken ben daha yeni cikabiliyorum. Ama olsun bunada sukur, bunyemin inanilmaz ihtiyaci var buna. Beni tatil anlayisim deniz, kum, gunes kombinasyonun biraraya gelmesidir ki tamda bu sekilde bir tatil planladim. Gittigim yerden yazabilirmiyim bilmiyorum ama zaten yazabilsemde yazmak isteyecegimi sanmiyorum.

Gitmeden once son bir konuya degineyim istedim. Hurriyet te Enerji sen baskaninin bir konusmasini gordum. Yok efendim Turkiye de 10 milyar dolar ruzgar ve su bosa gidiyormus, bu potansiyeli kullanamiyormusuz. Bende bu tatilimi bu kullanamadigimiz enerjiyi nasil olurda kullanabiliriz bunu dusunmekle gecirmeyi dusunuyorum. Simdilik aklima gelen birkac oneriyi sizinle paylasmak istiyorum, emin olun enerji sen in baskaninin konusmasi ne kadar mantikliysa benim fikirlerimde o kadar mantikli. Ilk fikrim bosa giden ruzgar enerjisini kullanmakla ilgili. Mesela yelkenli arabalar yapabiliriz. Boylelikle hem petrolde disa bagimliligimiz azalir hemde ruzgar enerjisinin bosa gitmesi engellenmis olur. ikinci onerim ise yurtdisindan beyin gocu saglanip getirilen bilim adamlarinin suyla calisan motor yapmalari saglanmali. Bu sayede bosa akan sularinda bircogunun bosa gitmesi engellenmis olur. Daha bircok ornek verebiliriz, ben tatilde baska bircok fikir daha bulmayi dusunuyorum. Sizde bu arada bos durmayin bosa giden milli serveti degerlendirmek icin fikirler uretin. Hepinize iyi tatiller, yani bana iyi tatiller...

Not: Son birkac cumartesidir Ankara laila ya gittigimizi yazmistim bir onceki yazimda. Nasil bir bunyem varki nereye gitsem kurutuyorum, dun Ankara Laila nin kapatilip sahane adinda alkol olmayan bir eglence mekanina donustugunu duydum. E tabi ben zaten boyle olacagini biliyordum, AK parti genel merkezinin hemen arkasinda boyle bir mekanin barinacagina zaten inanmiyordum. Adamlar Turkiye de boyle bir tek mekan bile birakmamak icin ugrasirken arka bahcelerinde Lailanin olmasi garip olurdu degil mi. Tatile gidiyorum dedim bakin yine nasil konulara girdim, amaaannn bana ne bunlardan ben guneslenip bol bol denize girmeye gidiyorum artik bunlar ne kadar ilgilendirsin beni siz dusunun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder