11 Şubat 2009 Çarşamba

"I'm not Turkish Lilly Allen"

Ben demiyorum, Nil Karaibrahimgil'in sözü. Kendisi Türk sanatçılardan dinlediğim nadir isimlerin arasında. Londra' da ki konserinde kendi sözleriyle kendi yazdığı ingilizce şarkılarınıda söylemişti, o zamanda çok beğenmiştim. Çok mütevazi bir insan olduğuna da şahit oldum, onu sevmemin bir nedenide bu. Neyse efendim konumuza dönelim; kendisi yeni albüm çıkarmış. Seviyorum Sevmiyorum adlı parçasını sizinle paylaşayım istedim. Gerçekten çok güzel olmuş, sürekli bir gelişme içinde Nil. Yeni albümünün adı ise Nil Kıyısında.

Seviyorum Sevmiyorum - Nil

3 yorum:

  1. Gerçekten güzel bir şarkıymış...
    Teşekkürler size.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım şarkıyı dinledim gerçekten hoş olmuş. Nil beni lilly allen a benzetmeyin demiş ama şarkısının girişi aynı lilly allen şarkıları gibi olmuş:)) Hatta biraz araştırsam aynı böle girişi olan bi şakısını bulurum.

    YanıtlaSil
  3. ben de nil'in hastasıyım. dediğin gibi kendisini kişilik olarak da sevmemin en önemli nedeni mütevaziliği ve egosuyla yaşamaması.
    oriental efektleri pek beğenmedim gerçi ben şarkıdaki.

    YanıtlaSil